Origi: ''Πάντα πίστευα ότι μπορώ να βοηθήσω την ομάδα''

Ο Divock Origi πάντα πίστευε ότι θα μπορούσε να συνεισφέρει καθοριστικά στην ομάδα όποτε χρειαζόταν, κάτι που έγινε και το Σάββατο με τη Sunderland, στη νίκη με 2-0, στην οποία ο Βέλγος άνοιξε το σκορ.















Ο Βέλγος striker των Reds είχε ξεκινήσει φέτος σε παιχνίδια της Liverpool μόνο στο EFL Cup, μία διοργάνωση που υπενθύμισε σε πολλούς όμως τις ικανότητες που έχει γενικά.

Αλλά του δόθηκε η ευκαιρία στο παιχνίδι με την ομάδα του Moyes, λόγω του τραυματισμού του Philippe Coutinho, ο οποίος αποχώρησε στο 34', λόγω του πόνου στον αστράγαλο.

Με το ματς να είναι πολύ κοντά σε ένα απογοητευτικό 0-0, ο Origi πήρε την ομάδα πάνω του, και με ένα πολύ όμορφο τελείωμα στο 75' άνοιξε το σκορ, με τον κόσμο στο γήπεδο να πανηγυρίζει έξαλλα, και αυτή του η εμφάνιση να του δίνει την ευκαιρία για περαιτέρω συμμετοχές στο εγγύς μέλλον.

Σχετικά με την προσφορά του στον αγώνα, ο Divock είπε:

  ''Νομίζω ότι το μήνυμα από την αρχή της σεζόν ήταν να παραμείνω υπομονετικός και όποτε με χρειαζόταν η ομάδα, να είμαι έτοιμος.''

  ''Πιστεύω ότι δεν είναι εύκολο για έναν νεαρό ποδοσφαιριστή όπως εγώ - ήμουν τόσο πεινασμένος για να παίξω. Ξεκίνησα αυτή τη σεζόν με πάρα πολύ μεγάλη δίψα και απλά έπρεπε να είμαι ήρεμος και υπομονετικός.''

  ''Μερικές φορές συμβαίνει να μην παίζεις σε μία στιγμή αλλά πάντα πίστευα στις δυνατότητές μου και το ίδιο και η ομάδα, οι οπαδοί και ο προπονητής.''

  ''Απλά χρησιμοποίησα όλη αυτήν τη δίψα για να βελτιωθώ και να είμαι έτοιμος για τη στιγμή που θα χρειαστώ.''

  ''Είμαι πολύ χαρούμενος που βοήθησα την ομάδα και ελπίζω να πάνε όλα καλά τη φετινή σεζόν.''
















Οι παίκτες του Jurgen Klopp κυριάρχησαν κυριολεκτικά από το πρώτο σφύριγμα του διαιτητή στο παιχνίδι με τη Sunderland, αλλά ήταν πολύ κοντά στο να απογοητευτούν, καθώς οι 'Μαυρόγατες' είχαν στηθεί αμυντικά για να αποτρέψουν τις επιθετικές αρετές των Reds.

Ο Origi υπογράμμισε ότι σε τέτοιες περιπτώσεις πρέπει να είσαι ψύχραιμος, και εξέφρασε τη χαρά του που μπόρεσε με αυτό το όμορφο τελείωμα να δώσει την ώθηση για ακόμη μία νίκη.

  '' Όταν μπήκα στο παιχνίδι, ήθελα να κάνω το παιχνίδι μου, και αυτό είναι το παιχνίδι μου, όταν είμαι στο αριστερό άκρο της επίθεσης είναι ένα από τα δυνατά μου σημεία - ένας εναντίον ενός και μετά σουτ.''

  ''Φυσικά είμαι πολύ χαρούμενος που εν τέλει η προσπάθειά μου κατέληξε στα δίχτυα και έτσι βοήθησα την ομάδα να φτάσει στη νίκη.''

  ''Πρέπει να είσαι ήρεμος και συγκεντρωμένος και να μη χάνεις εύκολα τη μπάλα. Ξέρεις ότι πρέπει να δημιουργείς ευκαιρίες και νομίζω ότι κάθε συμπαίκτης μου είχε το ρόλο του σε αυτό.''

  ''Ο ρόλος μου ήταν να αξιοποιήσω τις ικανότητές μου και είμαι ευγνώμων που μπήκε το γκολ και ήρθε η άξια νίκη.''
















Ο Origi επίσης δήλωσε λίγο στενοχωρημένος που η ευκαιρία του ήρθε από τον σοβαρό τραυματισμό του Philippe Coutinho.

Αλλά πιστεύει πως το όποιο διάστημα απουσίας του Βραζιλιάνου θα δώσει την ευκαιρία στην υπόλοιπη ομάδα να δείξει πόση δύναμη διαθέτει ακόμη και μετά από τέτοια απώλεια.

Το νούμερο 27 είπε:

  ''Είναι ατυχία για τον Coutinho, γιατί όλοι ξέρουν πόσο καλός άνθρωπος αλλά και ποδοσφαιριστής είναι, και νομίζω ότι ήταν σε φοβερή κατάσταση, οπότε ελπίζω να μην είναι τόσο σοβαρά τα πράγματα.''

  ''Αλλά είμαι σίγουρος ότι θα επιστρέψει πιο δυνατός και πάντα έλεγα ότι έχουμε δυνατό σύνολο παικτών, ο καθένας πρέπει να βοηθάει τον άλλο.''

  ''Εγώ είμαι πάντα έτοιμος, πιστεύω ότι μπορώ να βοηθήσω την ομάδα αρκετά φέτος και πιστεύω πως έχω την ποιότητα για να ξεκινάω βασικός.''

  ''Φυσικά πρέπει να δουλεύεις σκληρά και να το δείχνεις στο γήπεδο, και δεν πηγαίνουν πάντα καλά τα πράγματα.''

  ''Αλλά όταν πηγαίνουν καλά πρέπει να το απολαμβάνεις και να συνεχίζεις να βελτιώνεσαι.''



Πηγή: Liverpoolfc.com
Επιμέλεια: Χρήστος Τσακαλέρης
Share on Google Plus

About Chris Tsak

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.